Myskväll, styrelsemöte och globala processer

I lördags hade jag mys- och spelkväll med Verra och Fredrika. Kvällen hade förstås varit ännu bättre om Lina också varit med, men vi hade trevligt ändå. Sådana kvällar är alltid väldigt mysiga och avkopplande! Det har överlag varit en ganska mysig och skön helg, som som vanligt tog slut alldeles för snabbt.

Igår var jag på mitt första styrelsemöte med GSS. Det blev ett långt, men bra och roligt, möte. Jag blev vald till informationsansvarig/kontaktperson (nästan utan att vara medveten om det). Känner mig en smula osäker inför min roll, men jag ser det framför allt som ett bra sätt att bli insatt och lära mig mer. Det känns kul! Jag är dessutom väldigt glad över att sitta i en så bra styrelse med trevliga, lättsamma människor som stöttar varandra - jag har förstått att man inte alltid kan räkna med det i en styrelse.

Det är fullt upp nu. Skolan har på något vis lyckats trycka in en 7,5-poängskurs på tre veckor, vilket givetvis orsakar en hel del stress. Klantigt, men det är åtminstone en väldigt intressant kurs - globala processer. Ser fram emot morgondagens föreläsningar om globala miljöproblem, miljöfrågor och naturskydd!

Nu är det hög tid att sova! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det ingen ändring av schemat? =(

2010-03-17 @ 10:58:13
Postat av: f

Blev det ingen ändring av schemat? =(

2010-03-17 @ 10:59:12
Postat av: Maria

Nja. De sköt upp inlämningsdatumet för två uppgifter, men då har vi ju andra saker samtidigt, så i praktiken gör det ingen skillnad.

2010-03-17 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0