Provvalsresultat och årsmöte

Oj, vad fort tiden går! Trodde att det bara var några dagar sedan jag uppdaterade bloggen, men det var ju över två veckor sedan.

Provvalsresultatet för MP i Sundbyberg är klart och jag hamnade på plats 11 av 18, vilket jag är väldigt nöjd med! Det är möjligt att jag rentav får en något bättre placering enligt valberedningens förslag, men det beslutas på årsmötet om två veckor. Hur som helst tycker jag att jag har en väldigt bra placering med tanke på att jag endast varit på ett medlemsmöte och hittills inte varit engagerad alls i MP Sundbyberg. Jag känner mig glad över att folk röstade på mig och hoppas på att kunna bli reserv.

Vi har haft årsmöte med Gröna Studenter Stockholm och jag ingår numera i styrelsen tillsammans med sex andra personer. Det känns otroligt kul och spännande och jag tror att vi blir ett riktigt bra gäng! Ser fram emot första styrelsemötet på måndag (trots att jag missar kören - igen).

På tal om årsmöte så hoppas jag att MP Stockholm Stads årsmöte idag inte flippar ut helt…

Snart är det dags för en vända på stan med mamma och moster och ikväll väntar mys- och spelkväll med Verra och Fredrika. Det här blir en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0