Studentpalatset

Förstår inte att jag har kunnat missa denna fenomenala plats under mina första studieår! Satt i en av deras lässalar igår och pluggade effektivt i kanske 6 timmar. Fick riktigt mycket gjort och om jag kan vara lite strukturerad nu under veckan och åka dit som jag har tänkt så tror jag att tentan faktiskt kan gå vägen.

6 timmars "effektivt" plugg hemma blir ju aldrig särskilt effektivt eftersom jag hela tiden kommer på massa annat viktigt som måste göras (som att dammsuga bakom elementen eller plantera om en blomma). Sitta på cafe är mysigt, men blir sällan särskilt effektivt det heller eftersom jag tycker att det är mer spännande att sitta och titta på andra cafegäster än att plugga. I skolan kan man alltid sitta, men det är helt enkelt bara ganska tråkigt. Studentpalatset och jag fann varandra direkt och jag tror att vi kommer utveckla en riktigt nära vänskap framöver!

Nu ligger jag lite efter i pluggschemat, dags att åka och besöka min nyfunna vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0