På besök i Uppsala

Drömde en ytterst otrevlig dröm inatt, känner mig fortfarande lite störd av den. Hoppas jag slipper drömma så igen!

Sitter hemma hos pappa nu. Han och Ingrid är ute och köper en present, Anna är hos Henric och Ola är någon annanstans. Bara jag och dagorn hemma (sten- och berggrundsboken ligger här framför mig också, men datorn är faktiskt ett trevligare umgänge).

Igår var ett par vänner till pappa och Ingrid här. Vi åt middag, drack vin och hade en väldigt trevlig kväll! Och Anna hade gjort världens godaste pannacotta, så jag utnyttjade min undantagsdag (jag och Fredrika har gemensamt godisförbud fram till december, men vi har varsin undantagsdag), det var det helt klart värt!

Nu ska jag snart traska bort till fredsmuseet och titta på utställningen som Anna och hennes klass har gjort och sedan är det väl dags att bege sig hem till Stockholm igen. Skönt med en timmes förlängd helg!


Kommentarer
Postat av: FredrikaHoppasd

Hoppas det smakade gott!!

2009-10-25 @ 16:29:33
Postat av: Fredrika

Ja alltså jag hoppas inte att det var jag som skrev..eller. fast jag vet att det var det..

2009-10-25 @ 16:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0