Tillbaka

Nu ska jag sätta igång med bloggskrivandet igen, behöver kunna skriva av mig då och då.

Mycket har hänt sedan sist. Jag har börjat läsa geografi, Verra och Lina har fyllt 25, Albin har fyllt 5, jag har varit på kräftskivor, börjat en politikerutbildning m.m. Skulle bli ett kilometerlångt inlägg om jag ska gå igenom allting, så jag nöjer mig med att säga att jag överlag har gjort ganska mycket roliga saker sedan sist.

Nu känns dock ingenting speciellt kul. Det är slut mellan mig och Ron och även fast jag någonstans tror att det var rätt beslut så känns det mest bara ensamt, tomt och konstigt just nu. Känner mig så himla ledsen och önskar verkligen att känslorna kunde göra som jag ville istället för att leva sitt egna lilla liv!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sådana beslut är alltid förjävliga, det spelar ingen roll hur "rätt" man tror att de är. :( kram

2009-10-07 @ 18:18:19
URL: http://www.kajsasvra.blogspot.com
Postat av: Majkiboy

Tråkigt att läsa :( men så är det med känslor!

Chilla är mitt tipps :)

Häng med på Laser Dome sen ;D

2009-10-08 @ 00:06:33
URL: http://majkiboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0