Mina allra finaste minnen

Kom änglar, Lötsjön, fruktsallad, McDonalds, 24 mars, pappershjärtan, tv-serier, Bullwinkles, kladdkaka, Lunarstorm, vitsippor/liljekonvaljer, busshållplatsen i Brommaplan, familjelycka, Agra Tandoori, vindruvor, skidåkning, biljard, landet, massage, Norges nationalsång, Snoop, paddla kajak, Cypern, haloumimackor, cykelturer, Bögmögel, Brunnsviken, Karlskoga, Honungskörsbär, skumbad, simglasögon, morgonpromenader, Hotell Reisen, café Vurma, nonstop, blå ros, Blomblomma, fisketurer, furunklar, Mosebacke, the Rock of Sweden, Indien

Jag vet att du förstår precis varenda ord och det är bara du och jag som gör det. Det känns bra. Men nu ska jag försöka stoppa ner allt det här i någon slags mental förvaringsbox så att de slutar härja fritt och slipper störa mig i tid och otid. Det blir alldeles för jobbigt annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0