Det behövs inte så mycket

Igår var det kör. Härligt och uppiggande som vanligt!

Jag har ändrat om lite här hemma. Inga stora saker, men nya sängkläder, en affisch på sovrumsväggen, en ny blomma på köksbordet och lite sådant. Det gör ganska mycket! Jag hoppas verkligen att jag kan få en lägenhet och komma härifrån så snart som möjligt, men om jag måste bo kvar under hela uppsägningstiden så känns det åtminstone inte längre som om jag inte kommer att stå ut.

Imorgon blir det kör igen - jag, Lina och Madeleine ska följa med till Guns kör och se hur den är. Den kan omöjligt slå Du kan sjunga gospel-kören, men det är ju alltid roligt att få sjunga lite extra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0