Äta jord

Igår var det en kul dag i skolan. Vi fick leka med lera och stenar och då och då var det någon som stoppade in lite jord i munnen för att se om det knastrade mellan tänderna eller inte (för att lista ut om det var mineraljord eller organisk jord). Det kändes inte riktigt som om vi var ett gäng fullvuxna människor som satt där, men det var en rolig övning i alla fall! :-)

På kvällen var jag hemma hos Ron och åt middag och drack lite vin. Jag var rädd att det skulle kännas konstigt eller stelt att träffas, men det kändes faktiskt väldigt naturligt och bra. Det är klart att det rev upp lite sår både för mig och honom, men vi tyckte ändå båda två att det kändes bra att ses. Jag är glad att vi kan träffas och prata och fortfarande vara oss själva med varandra!

Idag blir det middag, teater och spelkväll/kex och ost med tjejerna - kan inte bli annat än en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0