Trevlig måndag utan kör

Igår var jag och Lina på Miljöpartiets after work på Scandic Malmen. Vi drack lite vin och lyssnade på Peter Eriksson och Carola Magnusson som pratade om mat och klimat. Det var en inspirerande kväll och jag vill absolut att mina framtida barn ska gå i en av de skolor där Carola Magnusson är matansvarig! Inget halvfabrikat där inte!

Efter after worken fick vi spontant för oss att traska över till Filmstaden och köpa biljetter till New Moon. Tyckte inte att den var lika överraskande bra som ettan (som jag hade väldigt låga förväntningar på), men ändå bra och helt klart sevärd! När filmen var slut avslutade vi kvällen med en promenad genom Slussen och Gamla stan.

Det blev faktiskt en väldigt trevlig måndagkväll trots att det inte var någon kör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0