Nöjd med helgen

I fredags passade jag Hannes några timmar medan hans föräldrar var på fest. Fick tid och ro till att plugga och så blev jag några hundralappar rikare. Perfekt!

Igår var jag på bio och såg "allt för min syster" med Verra och Fredrika. Väldigt bra och helt klart sevärd, men helst ska man nog gå och se en komedi direkt efter... Det var mycket snörvlande bland publiken!

På kvällen gick jag, mamma och Lillbritt till kyrkogården och tände ljus på mormors och morfars grav. Sedan tog vi en långpromenad hem till mamma där vi åt god middag, fruktsallad och tittade på bilder från Lillbritts och Gunnars USA-resa. En lugn och väldigt trevlig kväll!

Idag har jag ägnat i stort sett hela dagen åt att skriva klart fältrapporterna som jag haft över en vecka på mig att skriva (varför börja med något i tid när man kan stressa i sista sekunden?) Hur som helst känns det skönt att de är klara och inskickade nu!

Men det bästa med hela helgen har förstås varit att ha lilla Teddy här! Det känns lite tomt och ensamt nu när jag har lämnat hem honom.

Och nej, jag har inte ångest över att det är måndag imorgon... Det tänker jag få när jag vaknar imorgon bitti istället! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0