Flashmob och annorlunda utekväll

Igår var det äntligen dags för den hemliga dagen med kören. Vi medverkade i en flashmob på uppdrag av Radiotjänst och sjöng "tv-avgiftslåten" för några mycket överraskade personer på fyra utvalda platser. Reaktionerna var underbara och vi hade sjukt roligt!


Det kommer nog fler klipp sen av bättre kvalitet, men det här var det bästa jag hittade nu.

På kvällen skulle jag och Lina gå ut. Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det blev en lyckad kväll ändå! Vi började med att ta en tur till Ikea tillsammans med våra mammor. Efter att ha inhandlat hundbajspåsar och värmeljus (vilken himla tur att vi åkte med! ;)) åkte jag och Lina hem till henne. Där delade vi en flaska vin och lyssnade på låtarna inför konserten med kören imorgon. När vi väl hade gjort oss i ordning och skulle in till stan insåg vi att klockan var över ett, men vi bestämde oss för att ändå åka in till söder och hitta något trevligt ställe där. På tunnelbanan blev vi sjukt sugna på potatisgratäng, så vi gjorde ett stopp på Max på Vasagatan och blev kvar där ett tag. Halv tre gick vi till Bishops Arms och tog varsin cider, sedan åkte vi hem. Inte precis en klassisk utekväll, men ändå en väldigt rolig sådan! :-)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fan va kul! :D Varför missar jag alltid alla sådana grejer?!



Och för övrigt vill jag också sjunga i kör. :(

2009-11-18 @ 18:28:59
URL: http://www.grusell.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0