Okulärbesiktning

Äntligen! Hittills har alla resultat bara känts helt ologiska och svårtolkade, men nu när jag gjorde en okulärbesiktning så kunde jag faktiskt se ett samband!


Har förövrigt fått en bok som innehåller en hel del bra information till min rapport, men den är lite jobbig att läsa. Den är från 30-talet och första meningen lyder "Snabbfiltren äro vid Lovöverket till antalet 16, vardera med 30 m2 area." :-D


Okulärbesiktning är ett ord som jag nyligen har lärt mig och som jag snabbt blivit förtjust i. Det betyder helt enkelt att man undersöker något genom att titta på det; inget avancerat alls med andra ord, men det låter ju väldigt tjusigt! :-)


  


Kommentarer
Postat av: Veronica

haha ja det lät väldigt fint och avancerat! det ordet kanske jag också ska börja använda ;)

2009-05-19 @ 19:00:47
URL: http://veronicagodin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Ny idé! Vad säger du om att vi möter dig till fots istället, så går vi hem hit och så kan vi ta en kaffe eller något? Kom på att det kanske är onödigt att åka iväg för att promenera när man kan promenera på plats, så att säga. :P

2009-05-20 @ 07:08:20
URL: http://www.grusell.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0