Ja. Eller nej. Eller vadå?

Verra verkade ha lite svårt att ha en egen åsikt igår:

Verra: Jag hade trott att den skulle vara godare
Jag: Jag tyckte att den var riktigt god
Verra: Mm.
(sades som om hon verkligen höll med mig)

Jag: Tycker ni också att det är gott att blanda varmt och kallt?
Verra: Ja. Eller nej. Eller vadå?

Vi hade en jättetrevlig kväll igår, jag, Verra och Lina. Vi lagade god tortelini med gorgonzolasås och till efterrätt lyckades vi enas om glass med daimgrädde, banan, maränger och chokladsås. Vi hade tankar på att köpa melon eller något annat lite nyttigare, men trots allt är det ju faktiskt efterrätten som brukar stå i fokus när vi tre lagar mat och så fick det bli även denna gång! :-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men alltså, jag har förklaringar bakom mina ord ;).



Okej, exjobb! Jag blandar ihop det när det gäller just dig av någon anledning!

2009-05-15 @ 21:28:03
URL: http://veronicagodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0