Wikipedia, mitt nya google

Jag har fått något virus på min dator och har väldigt begränsad tillgång till olika sidor på internet (därav anledningen till att jag inte uppdaterat min blogg på hundra år, min dator tycker inte att jag ska få komma in på blogg.se). Allra jobbigast är att jag inte kan googla. Jag kan gå in på google, men såfort jag söker på något så stänger hela internetfönstret ner sig. Om jag vill ta reda på något så får jag skriva in adressen till wikipedia, söka på det jag vill hitta och sedan hoppas på att det finns bra länkar från wikipedia som jag kan gå in på. Det är lite jobbigt faktiskt. Ska formatera min dator inom kort. 

Förra helgen var jag, Anna och Ron och såg Reel Big Fish på Tyrol och sedan sov Anna hos oss. Det var en riktigt bra konsert och en trevlig kväll!

Ron har fått en furunkel, precis som jag hade. Enligt pappa så smittar det inte så det verkar helt osannolikt, men den sitter verkligen där och är jätteröd och han har jätteont. Idag är det hans tur att gå till vårdcentralen och skära upp den. Stackarn!

Jag har ägnat nästan all min lediga tid åt att jobba på ett projekt i skolan som ska vara klart imorgon. Det har varit otroligt stressigt och jag är fortfarande inte helt klar, men idag ska jag mest finslipa på de sista grejerna.

Skriver igen när jag fått ordning på min dator! :-)

Kommentarer
Postat av: anna

"hitler förlorade kriget"

- wikipedia har sett att denna dators IPnr ändrat på fakta, om detta IPnr fortsätter med detta kommer datorn ej ha tillgång till redigering och ändring av artiklar på wikipedia

2009-03-11 @ 08:26:17
URL: http://anna.blagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0