Vem där?

För kanske ett halvår sedan eller så hade jag ca 3-4 stadiga läsare och ibland lite fler. Nu har jag ju varit ganska dålig på att blogga under en tid så jag trodde att jag hade tappat de få läsarna jag hade och att det kanske bara är Verra och Kajsa som läser (de är de enda som skrivit kommentarer på väldigt länge). Men när jag kikade på statistiken idag så såg det ut som om jag har i alla fall 5-6 stadiga läsare och då väcktes såklart min nyfikenhet igen. Vilka är det mer än Verra och Kajsa?? Jag tycker bara att det är roligt när folk läser min blogg, men det är ju lite kul att veta vilka man skriver för :-)

Adressen till bloggen ligger ute på facebook så det kan ju egentligen vara vem som helst av mina vänner där, vilket förstås gör mig ännu mer nyfiken. Sist jag frågade vilka som läser så var ni lite blyga och ville inte riktigt svara, jag hoppas på fler kommentarer den här gången!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Onödigt att svara då kanske, men ja: jag är en av dem! :D

2009-06-26 @ 20:12:39
URL: http://www.grusell.dk
Postat av: Veronica

Haha nog lika onödigt att jag svarar. Men jag gör det ändå :P

2009-06-27 @ 00:26:49
Postat av: Maria

Men suck! Varför vill man inte tala om att man läser någons blogg?! Verra och Kajsa, ni är i alla fall riktigt hängivna läsare och kommenterare, tack för det! :-)

2009-06-27 @ 23:46:45
URL: http://savstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vet, det är helt löjligt! Jag har ställt samma fråga i min blogg vid ett par olika tillfällen (nu är det ganska länge sedan) och även om jag tydligt kunde se att jag hade typ 15 besökare den dagen, så var det bara typ 4 som skrev att de läste bloggen.... Jag tycker att det hade varit skitkul att veta mer exakt, men folk verkar inte våga "stå" för det...

2009-06-28 @ 14:36:09
URL: http://www.grusell.dk
Postat av: Lina

Jag läser faktiskt också lite då o då;)

2009-06-29 @ 00:12:03
URL: http://metrobloggen.se/linab
Postat av: Kajsa

Precis som Gunilla skrev i min blogg så heter sidan: www.ettfotoitimmen.se - klart du ska haka på! :D Nästa fotodag är den 5e juli! :) Jag ska vara med då också men mina bilder kommer inte att komma upp förrän efter den 15e eftersom jag är i Småland tills dess. :)

2009-06-29 @ 08:43:08
URL: http://www.grusell.dk
Postat av: Mattias

Hej Kusinen !



Även jag kommer in och läser din blogg med jämna mellanrum :) Är den enda eventuella information om min släkt jag får så jag suger åt mig :)

Hoppas du får en super sommar kusinen min !



Kramisar



Mattias

2009-06-30 @ 07:15:29
Postat av: Fredrika

Jag läser då och då ;)

2009-07-03 @ 14:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0