Smartare av icke-intelligenta tv-program?

Jag har motvilligt insett att jag gillar att titta på sådana där ytliga tramsprogram som visas på trean och MTV. Cribs, Paris Hilton's new BFF, My super sweet 16, X-effect, Momma's boys o.s.v.... Missförstå mig inte nu, det är inte så att jag skyndar mig hem för att inte missa den bortskämda 16-åringens party eller bunkrar upp i soffan för att se när ett gäng blonderade tjejer tävlar om att bli Paris Hiltons nya bästis, men om jag slår på TV:n för att se om det visas något vettigt, vilket det oftast inte gör, så händer det titt som tätt att jag fastnar framför något sådant här program och jag tycker faktiskt att det kan vara ganska trevligt. Kanske beror det på att jag själv känner mig lite extra smart då?

Jag tänkte att nu när jag redan erkänt att jag kan sitta och spela Harpan i en timma så kan jag ju lika gärna komma med lite fler icke-intelligenta avslöjanden om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tror visst att du skyndar dig hem för att hinna i tid. Hela ditt liv kretsar säkert kring dessa program. Du försöker bara föregå dig själv. :P

2009-06-12 @ 21:58:23
URL: http://www.grusell.dk
Postat av: Kajsa

Åh fy fan, vilken fruktansvärd upplevelse! Och vilken bilist! Förstår om du skulle vilja träffa h*n face to face. :)





Tack! :)

2009-06-13 @ 09:22:01
URL: http://www.grusell.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0