Födelsedagar

Jag har medvetet låtit bli att skriva på några dagar nu med förhoppningen att fler ska kommentera mitt senaste inlägg. Är inte alldeles nöjd, men glad över att några vågade ge sig till känna i alla fall :-)

Sedan i fredags har jag firat två födelsedagar. Först var det Sara som fyllde 12. Då var vi hemma hos dem och grillade och åt tårta och dagen därpå fortsatte firandet på gröna lund då jag och Ron följde med Sara och hennes kompis eftersom de inte fick gå dit själva. Det var trevligt. Äntligen fick jag äta min efterlängtade langos och åka Insane!

Idag var det Rons tur att fylla år. Mamma kom över på eftermiddagen och vi firade i all enkelhet med hemlagad chicken tikka masala och en god fruktsallad till efterrätt.

  



Jag känner mig lite pirrig och nervös och hoppas att ovissheten försvinner med ett viktigt samtal imorgon...

Nu är det sovdags!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Va? Har de langos på Grönan?! Mmmmm! Langos med rödlök och gräddfil - yumma! :D

2009-07-01 @ 11:57:27
URL: http://www.grusell.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0