Nyutexaminerad miljötekniker

Igår presenterade vi våra examensarbeten, opponerade på varandra och blev bjudna på avslutningslunch i skolan. Det var en trevlig dag! Både presentationen och opponeringen gick bra och vid lunchen blev jag glatt överraskad då skolans VD skulle dela ut ett stipendium för "utmärkta studieresultat" och det blev jag som fick det! Det var ingen stor summa pengar, men jag blev väldigt glad över själva grejen och det känns extra roligt att jag lagt ner så mycket tid på skolan under de här två åren.

På eftermiddagen promenerade jag runt i sumpan med Verra och njöt av att vi båda är klara med våra examensarbeten. Sedan åt vi god grekisk middag hemma hos hennes föräldrar.

Kvällen avslutades med vin, oliver och kortspel med Ron på balkongen.

Nu är det nog dags att söka lite jobb...


Kommentarer
Postat av: Veronica

Grattis igen!! :D

2009-06-04 @ 15:22:53
Postat av: Lina

GRATTIS! Bra jobbat:D

2009-06-04 @ 16:36:03
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0