Picknick, dans och ingen tandborstning

Igår mötte jag upp Verra, Madeleine och Teddy för mysig picknicklunch i Tornparken. Vi satt i gräset och njöt av solen medan vi åt god caesarsallad, jordgubbar och hembakade cupcakes. Teddy passade på att roffa åt sig av maten så fort han fick tillfälle, vilket resulterade i att han fick dressing runt hela nosen och förstörde våra jordgubbar som han bara tuggade lite på och sedan spottade ut. Han är så himla söt och kan verkligen lyckas se riktigt oskyldig ut, så man kan inte göra annat än att skratta åt honom. Skrutthund!

Efter ett par timmar i solen förflyttade vi oss till Gröna stugan där vi avnjöt varsin glass innan det var dags att bege sig hemåt.

På kvällen var jag och dansade med Hanna. De har en vikarie nu under sommaren som visserligen verkade trevlig, men dansen var mest koordinationsträning och inte så mycket motion, så vi avslutade vår träning med en promenad runt Lötsjön innan vi gick hem.

Väl hemma tog jag en dusch, pratade med Ron och somnade för första gången på många år utan att borsta tänderna, vilket jag ska vara riktigt utmattad för att göra. Jag är såndär som envisas med att alltid borsta tänderna innan jag går och lägger mig, hur trött jag än är. Men igår var jag alltså så trött att jag faktiskt missade tandborstningen. Och så blev jag väckt klockan 8 imorse av att grannen började klippa gräset på sin lilla uteplats. Inte ok!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad för dans? :)

2009-06-25 @ 09:33:05
URL: http://www.grusell.dk
Postat av: Kajsa

Ja visst är det Transformers 2.... Har sådär höga förhoppningar om den. ;)

2009-06-25 @ 14:23:14
URL: http://www.grusell.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0