Trevlig onsdagskväll

Igår jobbade jag till 20 och sedan mötte jag upp Verra, Madeleine, Teddy, Lina och Ron. Vi satte oss vid ett bord på Verras och Madeleines gård och hade lite kvällspicknick med ost, kex, oliver och annat smått och gott och spelade ett parti TP som mitt lag förlorade (det andra laget fuskade förstås).

Det var en riktigt trevlig kväll och man borde definitivt göra sånt oftare! Det är alltid lika roligt och mysigt att vara med de här människorna, jag är verkligen glad över att jag har vuxit upp tillsammans med familjerna Godin och Blinke! :-)


Mysig picknick med mysiga vänner


Världens sötaste Teddy


Och såklart lite gymnastik och cheerleading :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Snälla Maria, den där sista bilden kan du väl ta bort? Jag tror inte att du inser hur hemsk den är! :P

2009-07-02 @ 21:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0