Titanic

Har känt mig hängig idag och stannade hemma från jobbet. Mestadels har jag legat i soffan och sovit eller tittat på film.

I förmiddags såg jag Titanic för typ 110:e gången, det var flera år sedan sist (de 109 första gångerna var väl när jag var sisådär 15-17 år). Det var kul att se den igen, speciellt efter att ha sett utställningen. Det är verkligen en riktigt bra film! Men det är lite lustigt att jag varje gång jag ser den håller tummarna och hoppas att de kanske ska lyckas undvika isberget just den här gången, även fast jag förstås förstår att det kommer sluta på samma sätt som alla andra gånger. Och ja, jag grät lika mycket som vanligt och satt fortfarande och fånlog under större delen av filmen åt Jacks och Roses romantiska kärlekshistoria ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0