Husägare!

Nu är allt klart! Mamma var på banken i fredags, papprena är skrivna och vi har fått nycklarna. Huset är vårt och jag älskar det!



Mamma på gårdsplanen


Blåklockor och prästkragar framför huset


Toppklockor på jordkällartaket


Taget från ena hörnet av tomten


Taget från motsatt hörn


Ett av våra två jordgubbsland


Hallonbuskar


Rabarber och vinbärsbuskar


Här kommer jag nog ägna många timmar åt att sitta och läsa och äta vinbär :-)


Övervåningen. Mammas sovrum till höger och mitt till vänster


Utsikt över en bit av tomten från mitt sovrumsfönster


Fin bild på Hamra kyrka


Utsikt från kyrktornet


Anna-Gretas hus och Gammelstugan (som alltid kommer ligga varmt om hjärtat även fast vi sannolikt aldrig mer kommer bo där nu).


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ååhhh! :D

2009-07-20 @ 10:31:45
URL: http://www.grusell.dk
Postat av: Veronica

Åh vad fint! :D Längtar tills jag får se det på riktigt! Kram

2009-07-21 @ 20:46:41
Postat av: annac

nämen nu förstår jag inte riktigt :O

2009-07-24 @ 12:15:20
URL: http://annacaramell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0