Ångestfylld kväll i onödan

Pappa ringde mig vid halv fyra idag men eftersom jag var på jobbet kunde jag inte svara. Jag skrev ett sms och bad honom sms:a istället så skulle jag svara sedan när jag hade tid, varpå han skrev tillbaks att vi skulle höras senare.

Eftersom han ringde fast han visste att jag var på jobbet och han inte kunde säga vad han ville via sms så fick jag för mig att det gällde Molly (hunden). Hon har varit hängig ganska länge nu och ju mer jag tänkte på det desto säkrare blev jag på att det handlade om henne. Jag gick och tänkte på det under hela kvällen och kände mig ganska olustig.

När jag väl slutade och ringde upp pappa var jag helt inställd på att få ett negativt besked. Därför blev jag såklart extra glad när han bara ville tala om att han skulle sätta in lite pengar på mitt konto :-) Tänk vad man kan oroa sig i onödan!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag är PRECIS likadan - jag förutsätter ALLTID det värsta!

2009-07-09 @ 09:29:00
URL: http://www.grusell.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0