Spring of music

Musik är det bästa som finns! Tänk vad många olika musikstilar, artister och låtar det finns, som ALLA lyssnar på. Musik som vissa tycker är skräp tycker andra är det bästa som finns, och en artist som någon aldrig hört talas om är en stor idol för någon annan. Och vilket humör man än är på så går det alltid att hitta en låt som passar. Det tycker jag är härligt!

För några dagar sedan satt jag och kollade på Ticnet vilka artister som har konserter under våren. Alla som verkade kunna vara bra laddade jag ner, och nu har jag fyllt på min musiksamling med flera riktigt bra artister som jag inte kände till innan. Sånt gör mig glad! Och ännu gladare blir jag av att det faktiskt finns massor av bra konserter under våren. Daniel Lemma och Reel Big Fish är redan bokade, och fler blir det! Jag känner att 2009 kommer att bli en riktigt bra konsertvår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0