Nu kan vintern få ta slut

Jag har varit inne i en period då jag mest känt mig oinspirerad och oengagerad. Har inte orkat/velat göra mer än jag måste och har känt mig lite uttråkad och nere. Jag har haft för många saker att tänka på och för mycket jag måste göra.

Nu känns det som det börjar vända. Jag har fortfarande lika mycket att göra; ett projektarbete som ska omfatta två veckor och en rapport på minst sju veckor av min praktik, som båda ska redovisas om en och en halv månad. Sen måste jag hitta ett exjobb inom två månader samt bestämma mig för vad jag ska göra när skolan slutar. Så jag kommer att ha fullt upp, men jag har åtminstone påbörjat projektet och praktikrapporten samt bokat in ett möte med min lärare för att diskutera exjobb och ett annat möte med en studievägledare för att diskutera fortsatt utbildning.

Och snart är det februari, då är det ju nästan vår (med lite optimism)!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Med väldigt mycket optimism, skulle jag säga. Men förlåt, jag ska inte förstöra din inspiration. Och vad bra att det verkar vända! Kram!

2009-01-28 @ 22:56:50
URL: http://veronicagodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0