Gott nytt år!

Nu har vi varit hemma i över en vecka. Vardagsångesten börjar komma smygande, men vi har haft det mysigt och det känns bra att vara hemma.


Vi kom hem tidigt på juldagsmorgonen till en välstädad lägenhet som mamma hade fixat och gjort julfin. Vi åt lite svenskt bröd med julskinka respektive skagenröra och sedan tog vi igen några förlorade sovtimmar. På eftermiddagen bjöd mamma på middag hemma hos henne. Lena var också där och vi hade en trevlig kväll ihop!


I lördags var Lina och Verra här. Vi bytte julklappar och åt tacos och tittade på film till halv fem på morgonen. Dagen efter spelade jag, Verra och Ron tv-spel större delen av dagen. Det var en jättetrevlig och välbehövlig slapparhelg!



Jag har tittat lite på rean, tagit ett par kalla vinterpromenader och så har jag och Ron blivit helt fast i One Tree Hill.


Det nya året firades in med jättegod middag hemma hos Robin och sedan fest som Mikaela och Lina höll i. Vi kom hem halv fem på morgonen och jag mådde lite sådär igår... Ron väckte mig vid tre och då var det bara att pallra sig upp, ta en dusch och sedan åka och fira mammas födelsedag. Hon fyller inte år på årets bästa dag, men det var trevligt! Vi åt jättegod pasta på Parma och sedan gick vi hem till mamma där det bjöds på kaffe och tårta.





Under 2008 har det hänt lite konstiga och tråkiga saker, men överlag har det varit ett ganska bra år. Det blir spännande att se vad 2009 har att bjuda på!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

jag startade idag en tävling där jag lottar ut en mysdress

vore himla kul om du är med!

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html#comment

2009-01-03 @ 00:59:20
Postat av: Lina

Kul me lite uppdatering o bilder:D

Kan inte du skicka nyårsbilderna till mig! ;D

puss

2009-01-04 @ 01:57:32
URL: http://metrobloggen.se/linab
Postat av: Veronica

Vad kul att se bilder! :D

Kram!

2009-01-04 @ 09:24:16
URL: http://veronicagodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0