Byta mailadress på msn?

Nu är det min tredje dag på Sweco. Min handledare är inte här och ingen har riktigt koll på vad jag ska göra, så jag har inte haft så värst avancerade arbetsuppgifter de här dagarna - jag har gjort ett enkelt excelldokument, satt etiketter på massa pärmar och läst mer om företaget på deras hemsida. Men alla är väldigt trevliga och på måndag kommer min handledare tillbaka, förhoppningsvis med lite mer givande uppgifter åt mig, så jag tror att jag kommer trivas och att det här kommer att bli en bra praktik!

Jag använder min nya mailadres ([email protected]) mer och mer och vill egentligen göra mig av med rushpower123 helt och hållet. Dock vet jag inte hur jag ska göra med msn. Måste jag göra ett nytt msn-konto och lägga in alla kontakter på nytt, eller går det på något sätt att ändra mailadressen på mitt befintliga msn-konto? Mina mailadresser är kopplade till varandra så jag tycker att det borde gå på något sätt, men jag vet inte hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0