Blå tå

Igår tränade jag dans på gymmet med Hanna. Jag upptäckte att jag hade fler ben och armar än jag var medveten om och att kommunikationen mellan mina kroppsdelar och min hjärna inte fungerar som den ska, men det var roligt! :-)

Sen blev det tacos hemma hos oss och en trevlig kväll med bland annat guitar hero och buzz. Vi hade tänkt gå ut, men vi var alldeles för trötta allihop, och dessutom gjorde jag illa min tå så jag hade inte kunnat dansa hur som helst. Jag tappade min lilla spegel (som väger kanske max 200 gram) rakt på stortån. Nageln blev blå och jag kan fortfarande inte sätta ner tån ordentligt när jag går. Jag vet, det låter som ett skämt, man tror ju inte precis att man ska kunna göra illa sig på en liten spegel. Men det kan man alltså.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Buzz och guitar hero och du har inte sagt något?!! :D

2009-01-17 @ 13:31:15
URL: http://veronicagodin.blogg.se/
Postat av: Lina

Men lite otur kan man göra illa sig på det mesta!

När kan jag o Veronica komma o leka? ;D

2009-01-17 @ 14:29:35
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0