Igår var en bra dag!

På morgonen sprang Verra och jag i Ursvik och vi slog vårt tidigare hastighetsrekord - därmed inte sagt att vi var speciellt snabba, men nöjda ;-) Sedan åkte vi till Smedsuddsbadet och ägnade några timmar åt att sola, bada och lösa korsord. Innan vi åkte därifrån mötte vi upp Lina vid Fridhemsplan och köpte glass på den italienska glassbaren. Det var helt fantastiskt gott och jag hoppas att det blir ett nytt besök där snart!

På kvällen var Verra och jag på Grönan och åt god mat, körde femkamp och åkte fritt fall, insane och katapulten. Jag förstår inte hur jag för x antal år sedan kunde åka fritt fall utan att ens blinka, man blir helt klart mesigare med åren! Men det var nästan roligare nu :-) Femkampen vann jag, men kvällens största vinst fick ändå Verra:






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0