Mysig påskhelg

Påskhelgen var underbar! Trevligt umgänge, söta hundar och strålande väder - vad mer kan man begära?

På torsdagen var vi och såg Bounces föreställning Caution. Den var verkligen något utöver det vanliga och rekommenderas varmt!

På fredag morgon hämtade jag Molly. Hon fann sig snabbt tillrätta hemma hos oss och verkade trivas i vårt sällskap. Vi gick bland annat till hundrastgården i Rissne och kastade frisbee med henne där och sedan badade hon i en liten damm. Hon är ett riktigt energiknippe och lite jobbig att promenera med eftersom hon drar så mycket i kopplet, men hon är verkligen en mysig hund!
Jag & Molly

På lördagen fick Molly vara ensam hemma ett par timmar medan Ron och jag åkte till Kista för att kika lite på en hundutställning. Främsta anledningen att vi åkte dit var dock för att vi skulle träffa en uppfödare som jag haft lite kontakt med. Vi pratade en hel del med henne och träffade hennes rottisar Exa och Humla - otroligt fina hundar! Vår förhoppning är ju att vi inom inte alltför lång tid ska kunna skaffa en hund och kanske kan det bli en liten valp från Humla.

På kvällen kom Hanna, Rickard och Rickie förbi och vi grillade på balkongen och hade en riktigt mysig vårkväll!

Söndagen blev en lugn dag. Koppelträning med Molly och en promenad med Verra.

Helgen avslutades med att först fira Astrid som fyllde två och sedan bjöd Ron mig på middag på Parma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0