Amy MacDonald

Jag har nyligen upptäckt Amy MacDonald och tycker att hon är helt suverän! En 21-årig tjej från Skottland som på egen hand lärde sig att spela gitarr när hon var 12 år. Hon skriver egna låtar och verkar ha fötterna på jorden och hennes musik är underbar! Jag blir glad av att lyssna på den. Och hennes röst och härliga dialekt gör det hela ännu bättre. Gick runt på Drottninggatan idag med Amy i hörlurarna och kände hur jag liksom ville hoppa och skutta lite för att jag kände mig på så bra humör. Jag sansade mig dock och nöjde mig med att gå runt och le lite fånigt för mig själv. Jag tycker att hon är grymt bra och den 29/10 spelar hon på Debaser Medis. Woho!

Amy MacDonald


But I will run until my feet no longer run no more
And I will kiss until my lips no longer feel no more
And I will love until my heart it aches
And I will love until my heart it breaks
And I will love until there's nothing more to live for

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0