Planktonförlossning

Det var jobbigt att komma upp imorse och aerobicsen kändes tuffare än vanligt, men det var ett otroligt skönt sätt att börja dagen på! Ska försöka hålla igång nu och träna regelbundet två morgnar i veckan.

Nu har allt kommit igång som vanligt - skola, kör, sång. Känns faktiskt ganska skönt. Kören är härlig och man blir alltid glad av att gå dit. Sången är hur kul som helst och jag känner verkligen att jag lär mig mycket. Skolan är rolig och intressant och jag ser fram emot ett år till med massa ny kunskap. Idag tittade vi på plankton i mikroskop och såg en hinnkräfta som lade ägg. Det var häftigt.

Kommentarer
Postat av: anna

YEAH! hinnkräftor är så koola!

2008-09-02 @ 22:13:15
URL: http://annacarell.blogg.se/
Postat av: Veronica

Såg du precis när hon la äggen? Häftigt!

2008-09-06 @ 00:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0