Morgonmotion

Imorse gick jag upp klockan 06.00, åkte till gymmet och tränade step i en halvtimma och sedan promenerade jag hem. Det en sån skön start på dagen! Klockan 09.00 hade jag redan tränat, duschat, ätit frukost i lugn och ro och läst ett kapitel i min bok. Jag ska försöka göra det till en rutin att träna på morgonen, antingen på gymet eller motionera på egen hand. Det är skönt att börja dagen så och jag slipper känna mig stressad över att jag har massa annat att göra, som jag ofta känner om jag tränar på eftermiddagen. Det är ju inte så att jag skulle ha gjort något annat på morgonen om jag inte tränade, då skulle jag ha sovit längre istället. Och då kan jag lika gärna gå upp lite tidigare och träna.

Har tagit en kort rast i pluggandet, men är nog dags att fortsätta nu, idag är det hårdplugg hela dagen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va duktig du e! Sån pli skulle jag aldrig kunna ha på mig själv;P Är imponerad!

Kramar

2008-09-18 @ 15:19:33
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0