Heja Obama!

Nu är det bara en fråga om timmar tills USA:s framtid avgörs. Och inte bara USA:s för den delen, det påverkar ju i stort sett hela världen vem som är president i USA. Egentligen tycker jag att andra länder också borde få rösta. Kanske inte hela folket, men en röst per land eller något. Vi borde ha något att säga till om i alla fall.

Jag är egentligen inte så himla insatt i valet, men tillräckligt för att tycka att McCain verkar vara en riktig knäppskalle, en krigsgalen Bush 2. Att han dessutom är 72 år gammal och har en minst lika puckad vicepresident gör inte saken bättre.

Jag är förväntansfull och jag hoppas verkligen att amerikanarna röstar fram en vettig president den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0