Trött på tele2!

Jag kan inte ta emot sms på min mobil. Så har det varit hela dagen idag och hela dagen igår. Jag ringde tele2 igår eftermiddag och då sa de att de har haft lite problem med inkommande sms men att det skulle lösa sig under kvällen. Men det har det uppenbarligen inte gjort. Varje gång jag har haft något problem med telefonen eller internet så har tele2 fått det att låta som att "ja men det är snart över, det går så fort så". Men det går aldrig fort hos tele2, man får alltid vänta längre än de säger från början. Så jag borde väl inte vara förvånad över att det är samma sak den här gången... Suck.


Och om någon undrar varför jag bara gnäller på tele2 och inte helt enkelt byter till en annan operatör så är det för att jag tycker att de har bra priser och erbjudanden och jag är nöjd både med mitt telefonabonnemang och bredband, så länge de fungerar som de ska. Det är när något krånglar som jag inte gillar tele2, för jag tycker inte att de löser problemen på ett bra sätt.


Hur som helst, om någon har skickat sms till mig och inte fått svar så vet ni varför nu. Ring eller maila istället! :-)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Gud vad störande

2008-11-13 @ 16:58:18
URL: http://amandaskleader.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men så är det, bra priser - dålig service. :P

2008-11-16 @ 21:26:44
URL: http://annacarell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0