Terroristattack i Indien

Igår tänkte jag att jag är glad att det är Indien vi ska till och inte Thailand så att vi slipper sitta inlåst på en flygplats i flera dagar. Och idag var det första jag hörde att det har varit en terroristattack mot turister i Bombay, ca 50 mil norr om Goa. Det lär inte vara någon fara att åka dit enligt UD, men det är ändå lite skrämmande, framför allt när jag tänker på att jag och Ron pratade om att ta nattåget till Bombay och äta lyxfrukost på Taj Mahal Hotel, ett av de hotellen som blev utsatta. Men vi har avstyrt alla såna planer nu, vi håller oss i Goa! :-)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja du MÅSTE hålla dig där!! Ni får inte hålla på och vara äventyrliga och ta dumma risker!

2008-11-28 @ 07:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0