Ingen kladdkaka för mig

Jag har för femtioelfte gången påbörjat mitt nya liv. Inget godis eller kakor, ingen läsk och måttligt med snabba kolhydrater. Och så lite träning på det. Som vanligt.


Jag tänker hålla stenhårt på det i en månad (fram till Indien), med undantag för den dagen då vi ska äta julbord på Carlshälls Gård (japp, jag ska dit som gäst, det ska bli trevligt! :-)). Men det är lite jobbigt idag när de har torsdagsfika på jobbet och det står en kladdkaka och en mandeltårta ute i personalrummet... Men jag har ett päron istället, det är ju också gott :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag beundrar verkligen dem som klarar av att hålla sig! Jag har försökt hur många gånger som helst, men lyckas verkligen aldrig!

2008-11-13 @ 16:59:48
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0