Från Worldclass till Nautilus

Jag funderar på att säga upp mitt kort på Worldclass och börja träna på Nautilus istället. Jag ska provträna där på måndag, och efter det tänkte jag bestämma hur jag ska göra. Men jag måste säga upp kortet på Wordclass senast på torsdag för att slippa betala för en extra månad, så jag ringde till dem och frågade hur det fungerar - kan jag säga upp kortet nu men sedan ångra mig om jag ändå vill fortsätta träna? Om jag säger upp det någon dag för sent, måste jag betala för en hel månad till då eller bara för de extra dagarna? Han jag pratade med kunde inte svara på någonting, han sa bara att de har ett nytt datasystem och han vet inte hur det blir förrän han klickar på "avsluta". Jag bad att få prata med någon som visste bättre, men han var tydligen den som visste mest. Men eftersom de hade bytt datasystem så kunde han inte svara på mina frågor. Däremot menade han på att det kanske inte spelar så stor roll eftersom det ändå bara handlar om 299 kr och det är ju inte så jättemycket pengar.


Om de nu byter datasystem så tycker jag att det är deras skyldighet att lära sig det tillräckligt bra för att kunna besvara frågor. Och om han tycker att 299 är så lite pengar så kanske han kan betala det åt mig?


Nu blev jag irriterad på Worldclass och känner ännu mer för att byta till Nautilus.


Kommentarer
Postat av: annac

nautilus äger allt och alla!

2008-11-21 @ 12:08:10
URL: http://annacarell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0