En helg av festande

I fredags hade vi överraskningsfest för Robin som fyllde 25. Det blev väldigt lyckat och trevligt! Har aldrig varit med och ordnat en överraskningsfest förut, det är såntdär man bara ser på film. Han blev i alla fall överraskad och alla hade kul!


I lördags hade Ingrid sin 50-årsfest. Även det var en väldigt trevlig kväll med god mat, bra musik och trevligt sällskap. Vi fick lära oss linedance, och såhär i efterhand i lite mer nyktert tillstånd tror jag inte att någon av oss dansade speciellt bra (även om vi tyckte det just då), men det var väldigt kul och ett bra sätt att få igång alla.


När festen var slut följde jag, Ron, pappa och Ingrid med Moa och Christina till deras lägenhet som de hyrt och drack lite vin innan vi till slut tog en taxi hem och kom i säng runt 04.30.


Igår fick vi skjuts hem från Uppsala av Ingrid, för hon skulle hämta Molly i Hässelby. När vi kom fram till Rissne upptäckte vi att vi (jag) glömt en väska hemma hos dem som bl.a. innehöll våra hemnycklar, så vi fick vackert åka med tillbaka till Uppsala igen och sen ta tåget hem. Det var precis så vi ville spendera vår lediga söndag, speciellt när vi var trötta och bakis :-) Men när vi väl kom hem så hyrde vi två filmer och åt tacos, så kvällen blev bra ändå!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Berätta för mig vilket av smyckena på min blogg du gillar mest. Kanske blir det en utlottning av det som just du gillar mest!!

2008-11-03 @ 10:48:49
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kul att du gillar dem!

Jag tycker också om de som du skrev att du gillar!



Kika in lite senare så kanske det blir utlottning av något av de som du gillar!

2008-11-03 @ 11:09:26
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Carmen

hej



enligt mig så är hösten den est romantiska månaden. Då finns det inget bättre än att krypa ihop i sin älsklings famn och bara mysa.

kan inte du berätta om ditt mest romantiska kärleksminne?



kram Carmen

2008-11-03 @ 16:20:45
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vad kul att helgen blev bra! Förutom det med nycklarna, usch vad sur jag hade blivit om det hänt mig, haha!

2008-11-04 @ 10:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0