Bärbar dvd efterlyses!

Vi skulle få låna en bärbar dvd när vi åker till Indien. 10 timmar på ett plan kan vara jobbigt för vem som helst, och för stackars Ron som är så flyggrädd är det ännu värre, så vi såg det som en väldigt bra lösning att ha en dvd och några bra filmer med oss. Sedan visade det sig att den dvd-spelaren vi skulle låna kräver 4 batterier som räcker i mindre än en halvtimma, och det blir väldigt många batterier på totalt 20 flygtimmar, så vi bryr oss inte om att ta med den (det vore nästan billigare att köpa en egen, bättre, dvd-spelare än att köpa miljoner batterier). Men innan vi ger upp tanken helt så undrar jag om det finns någon annan som har en bärbar dvd och är sugen på att låna ut den till oss i två veckor?


Vi provtränade förresten på Nautilus igår och idag känns det ungefär som om jag har burit omkring på ett hus. Jag har sån träningsvärk! Men det var roligt och gymmet var jättefräscht, så så fort jag har sagt upp mitt kort på Worldclass så så blir det Nautilus för min del!


Kommentarer
Postat av: Lina

Pappar har en bärbar DVD, kan fråga honom om han behöver den då annars kanske ni kan låna den;)

2008-11-25 @ 13:43:22
URL: http://metrobloggen.se/linab

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0