Avstå från Robyn

I lördags var jag ute med Ron, Hanna, Rickard och Rickie. Vi gick till ett ställe vid Mariatorget som kanske inte egentligen var världens roligaste ställe, men det var ändå helt ok och vi hade jättekul! Det var evigheter sedan jag var ute och dansade, så det var verkligen riktigt roligt!


Torsdagen den 27/11 ska Robyn spela på Debaser medis på Rätt till vård-festivalen. Alla mina instinkter säger förstås åt mig att jag ska köpa biljett och gå dit, men jag måste nog lyssna på det sunda förnuftet och avstå. Hon börjar inte spela förrän ca 22.30 och på fredagen har jag först praktik och sedan ska jag jobba julbord 17-24. På lördagen ska jag jobba på dagen och sedan vara gäst på kvällen. På söndagen jobbar jag hela dagen och sedan börjar en ny praktikvecka. Helgen därpå jobbar jag fredag kväll, hela lördagen, hela söndagen samt har praktik på måndagen och jobbar på kvällen.


Jag måste komma i säng i rimlig tid den torsdagen för att orka jobba så mycket, men det känns hemskt att behöva avstå från Robyn när det är i Stockholm och jag faktiskt är ledig och skulle kunna gå. Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0