Äntligen helg!

Snart slutar jag och då är det äntligen helg! Det här veckan har känts lång, antagligen för att jag har jobbat några kvällar.

Nästa vecka börjar julborden, vilket jag ser fram emot (ännu mer ser jag fram emot att gå dit och äta. Igår putsade jag alla skyltar som ska ställas ut vid maten och det riktigt började vattnas i munnen när jag blev påmind om all god mat och alla goda efterrätter!), men det kommer att bli fullt upp så jag ska se till att njuta av helgen och försöka koppla av ordentligt.

Jag måste tvätta och städa och börja se över vad jag ska ha med mig till Indien, men jag ska försöka ta hand om mig själv lite också. Efter jobbet ska jag åka och sola (kan ju inte komma till Indien såhär, då blir jag sönderbränd direkt) och sedan ska jag och Ron äta något gott och kanske se en film. Vi har presentkort på centralbadet, kanske utnyttjar vi dem i helgen också. Det vore skönt!


Kommentarer
Postat av: Linda-Lie

Alla har vi ett motto här i livet, jag kommer samla ihop dessa som sedan kommer publiceras i min blogg:)

Jag vill gärna veta vad ditt motto är?!

Lämna en kommentar i senaste inlägget på min blogg:

2008-11-21 @ 15:41:25
URL: http://misscherry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0