Härlig helg!

Vilken härlig helg det har varit!

I fredags var vi hemma hos Fredrika och spelade spel, hoppade studsmatta, lekte psykologen och hade helt enkelt en väldigt trevlig kväll.

På lördagen åkte Ron och jag till Hässelby och låg och solade på en klippa en stund mitt på dagen. På kvällen var det 25-årsfest hos Joel - kände knappt en människa där men det var kul ändå. När vi var på väg hem fick vi för oss att vi skulle möta upp Hanna, Rickard, Rickie och Carro och gå till Fasching. Vi dansade till två på natten och avslutade med hutlöst dyr nattmat på ett litet hak i närheten.

Söndagen ägnades mest åt att sola och njuta av det fina vädret. Tänk om det kunde vara sånt väder hela sommaren!

Igår hade vi konsert med kören. 800 vitklädda människor sjöng för full hals och stämningen var på topp i Filadelfiakyrkan.

Nu står mina fullpackade väskor och väntar på mig. Jag ska åka upp till Sundsvall och göra geofysiska mätningar. Det blir nog kul :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0