Orolig

Vi köpte sängbord igår, men inte de vi hade tänkt oss. Vi hittade två små skåp i samma serie som vi köpte istället. Inte finare, men fortfarande väldigt snygga. Dessutom billigare och helt klart mer praktiska. Jag måste medge att jag känner ett uns av besvikelse över att de fina runda borden inte kommer att stå i mitt sovrum, men jag är glad över att vi fick lite mer förvaringsmöjligheter i sovrummet samt pengar över som vi kunde köpa annat fint för :-) Det blev ett skrivbord till Rons dator också. Nu återstår bara att montera ihop allt, det fixar vi ikväll! Jag tror att det kommer bli jättefint!

Blå blomma
Angelica ligger på sjukhus och jag ville skicka blommor till henne, men hon ligger på en avdelning där man inte får ta emot blommor. Jag vet inte riktigt vad hon är för sjuk och jag känner mig orolig. Jag hoppas att hon ringer mig idag! Jag inbillar mig att det är lite allvarligare när man är på en sån avdelning där man inte får ha blommor, men Ron tror inte att det behöver vara så. Jag hoppas att har rätt. Någon som vet?
          prästkrage



Kommentarer
Postat av: annac

att man inte får ha blommor är oftast för att det finns patienter som är allergiska så det behöver inte vara värre med henne bara för att hon inte får ta emot :)

2008-07-10 @ 13:28:34
URL: http://carellz.blogg.se/
Postat av: annac

zoovillage.com =)

2008-07-10 @ 15:04:45
URL: http://carellz.blogg.se/
Postat av: emma

re: jag kopte shortsen for tva veckor sen. de finns nog kvar. lycka till!

2008-07-11 @ 08:48:35
URL: http://missemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0