I goda vänners lag

I fredags jobbade jag sista dagen på SGU och nu har jag sommarlov. Det känns otroligt skönt! Det har börjat bra med en jättetrevlig helg.

I fredags hade jag och Ron en lugn hemmakväll och tittade på film och åt misslyckade rårakor som jag hade försökt göra. Det var skönt att ha en trevlig kväll utan att bli stressad för att man ska upp tidigt morgonen därpå.

På lördagen åkte vi ut till Lars land där vi grillade och umgicks och hade jättetrevligt. Hanna bestämde sig för att inte dricka för att kunna vara chaufför, vilket var väldigt uppskattat framåt midnatt när vi började bli sugna på att åka hem.

Igår promenerade jag och Ron runt lite i Rissne med Hanna och Rickard, och på eftermiddagen kom även Rickie och så grillade vi på gården och spelade lite boule.

Idag var planen att åka ut till Finnhamn och tälta en natt med Verra och Lina. Det hade varit kul, men Verra har precis varit magsjuk så vi får se hur det blir med det... Kanske iaf kan ses hemma hos någon av dem och umgås lite, det skulle vara mysigt.

Kommentarer
Postat av: ♥Hanna♥

Hoppas du får en toppen dag... ^^

2008-07-21 @ 08:55:30
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0