Dags för uppgradering?

Syster Anna tipsade mig om zoovillage, en internetbutik med en himla massa snygga kläder! (Finns den kanske som vanlig butik också tro? Tanken slog mig just).

De har bara märkeskläder, lite dyrare än jag vanligtvis köper kläder för, men jag har insett att jag kanske vill lägga lite mer pengar på kläder. Inte mer totalt, men istället för att köpa två tröjor för 250 kr styck kan man ju nöja sig med en tröja för 500 kr. Utbudet blir ju genast så mycket större då. Jag kan hitta jättefina kläder på Gina Tricot, H&M och BikBok, och planerar självklart inte att sluta handla i de butikerna, men jag ska nog börja lägga lite mer fokus på vad jag verkligen vill ha och inte bara på priset. Vill jag ha ett dyrt plagg och tycker att det är värt pengarna så får jag väl helt enkelt vänta lite längre tills jag handlar något igen. Jag behöver rensa ur och uppgradera min garderob, och helst vill jag älska varenda plagg som hänger där inne!

Kanske ska våga mig på att beställa något fint från zoovillage?



tunika
  tröja  tunika2  tunika3

Kommentarer
Postat av: anna

Det var exakt sådär jag tänkte när jag började handla på zoovillage, det tar lite längre tid tills nästa gång jag handlar kläder men dessutom så kommer jag älska allt jag har och det är något riktigt fint!

Om du blir medlem så kommer dom dra bort 50 kr av plagget, då kan man se det som att dom betalar portot.

2008-07-16 @ 10:44:59
URL: http://carellz.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker lätt att du ska göra på den där blåa tunikan som är brevid den röda! jag tror att du skulle vara urläcker i den! och självklart får du låna boken, jag har ju läst ut den nu.

skulle du komma imorgon?

2008-07-16 @ 14:03:30
URL: http://carellz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0