Tillbaka till vardagen

Igår var jag och Ron och hans familj bjudna på middag hemma hos hans farmor. Vi åt god mat och hade det trevligt och jag fick två par skor och en fin kofta av Rons mamma (hon har haft en klädaffär förut och har massa kläder över därifrån). Gratis shopping är alltid kul!

På kvällen åkte vi till Kista och såg Arn. Hade inte så jättehöga förväntingar, men det var faktiskt en väldigt bra film! Mysigt att avsluta lovet med bio.

Idag började skolan igen. Vi hade kemi och jag kände mig inte så jättebegåvad (vi hade repetition från högstadiets kemi och jag kände igen ungefär hälften). Imorgon har vi vattenteknik och då ska vi lämna in svar på några frågor som vi fick före lovet. Har suttit och besvarat dem ikväll, men hoppade över en fråga i rent trots för att jag anser att frågan är felformulerad: "Om du som miljöinspektör inte vill arbeta med dricksvattenbrist för framtidens tätorter men även för privata brunnar i bristområden, vilka områden skulle du då undvika?" Förstår inte hur den ska tolkas, så nu går jag och lägger mig istället! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej! Vad är det du dricker på din bild? Blev bara nyfiken! Kram!

2008-01-12 @ 13:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0