Gott nytt år!

Så har det blivit nytt år och allt.

Nyårsafton började med middag på kinarestaurangen tillsammans med Ron. Senare på kvällen kom Verra, Lina, Fredrik och Millan hit. Vi shottade, drack drinkar och skålade in det nya året med mousserande vin i mitt fönster där vi hade full utsikt över fyverkerierna. En stund efter tolvslaget var Verra tvungen att åka och jobba och vi andra åkte vidare till Rissne där det var fest hemma hos Hanna och Rickard. Hade en jättebra nyårsafton!

Dagen efter var som vanligt inte lika rolig (lite synd att man alltid ska börja det nya året med att vara bakis). Mamma fyllde år så jag och Ron var över en liten sväng till henne, men största delen av dagen spenderade vi i sängen framför TV:n.

I torsdags åkte vi hem till pappa. Vi blev bjudna på jättegod middag och på kvällen spelade vi spel med pappa, Ingrid och Anna. Spelet gick ut på att man fick ta en bricka där det stod ett ord som man skulle beskriva för sina lagkamrater genom att använda sig av andra ord. Det var en väldigt rolig kväll!

Igår firade vi mamma (jag var tacksam över att firandet inte skedde just på nyårsdagen). Vi samlades på en restaurang inne i stan där vi åt god mat och efter det tog vi en öl vid södra station.

Idag träffade jag Elin. Vi lagade middag och gjorde god guacamole som vi dippade morötter i. Hade en jättetrevlig kväll!

Lina, Verra, jagJag och RonLina, Verra, jag, Ron, Millan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0