Praktik

Nu har praktiken börjat. Går upp halv sex på morgnarna, pendlar till Uppsala och är hemma vid sex på eftermiddagen igen. Utan lön. Haha :-) Men jag är nöjd med mitt praktikval. De verkar ha en del planer för mig där på SGU och jag får troligtvis sommarjobba där sen. Dessutom verkar alla trevliga, och jag får mig en mysig promenad genom Uppsala varje dag. Tåget är rätt behagligt också, men får inte glömma mp3-spelaren imorgon! Idag fick jag sitta och lyssna på två småtjejer som satt och pratade om att den ena tjejen hade köpt världens finaste skor och en "cp-snygg klänning".

Imorgon efter praktiken ska jag direkt till Carshälls Gård och jobba till ca 03. Dags att sova nu tror jag! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0