Födelsedag

Igår fyllde jag år. Firade med släkten i lördags. Mamma bjöd på middag hemma hos sig och sen gick vi hit och åt tårta. Det var en väldigt trevlig dag och jag fick en skrivare precis som jag önskat mig.

Igår var vi och kollade på en lägenhet här i Sundbyberg, och sen kom han som bodde där hit och tittade. Han var intresserad av ett byte och jag hoppas verkligen att han inte hittar något annat som han hellre vill ha. En trea på 92 kvadrat tvärs över gatan från där Verra bor. Hoppas hoppas hoppas!

Sen bjöd Ron mig på middag på kinarestaurang. Jättegott och mysigt! Jag gick förbi mamma en sväng också för hon hade köpt en present åt mig - fick en mixer, så nu har jag snart alla köksredskap man behöver :-)

På kvällen kom han som bor i lägenheten i Enskede hit och tittade, och han verkade också intresserad. Och ikväll ska vi visa den för ett par som har en stor och ganska billig fyra i Ör. De har köpt hus men behöver en lägenhet åt sin son. Det känns som att det börjar röra lite på sig nu och det känns jättebra! Det är bara fortsätta hålla tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0